Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělé, pane. Fakt skvělé. Potěšil jste mne.

0 0
možnosti

Pamatuji se na vznik SANEPu. Z počátku jsem neměl plnou důvěru v průzkumy této firmy. Něco o pouhém "klikání" vím, přihlásil jsem a měsíc jsem vyslovoval svůj názor. Hodně zajímavé bylo, že v tu dobu podle průzkumu SANEPu, ještě neexistující TOP 09 získala vysoké procento lidí, kteří by tento projekt podpořili. Na druhé straně, jiný průzkum vůči návratu Miloše Zeman do politiky, byl zásadně nepříznivý. Je možné, že uvedené výsledky nyní, jsou na jiné úrovni a podle jiné metodiky než na začátku. Obecně je ale dobré, být svým způsobem k výsledkům průzkumových agentur opatrní.

Oslabení TOP 09 už signalizoval odchod STAN, později změna ve vedení. Postoj k masové nelegální migraci asi také nepřispívá. Předseda Kalousek se vzhledem k uvedeným průzkumům snaží až nedůstojným teatrálním způsobem zastavit preferenčí pokles. V diskusích na netu jsem se dotazoval, jestli poslanci obecně musí uposlechnout příkazů policistů, nebo se to týká každého občana, ale nikoliv poslance. Domnívám se totiž, že zákon o policii platí pro každého. Kdo se cítí být postižený, má možnost si stěžovat. Poslanec by měl být v dodržování zákona vzorem.

Jestli si dobře pamatuji, přinutil vyhrožováním policistu, aby mu uvolnil bezpečnostní zábranu a dokonce, nevím, jestli si to pamatuji dobře, abych mu nekřivdil, vyzýval, aby ho demonstranti následovali. /Dokonce Bursík to snad odsuzoval - jsem v letech, takže moje paměť nefunguje na 100%.

Na závěr, prohlašuji, že předsedu TOP 09 nemám rád, domnívám se, že jeho zejména zahraniční politická orientace, výhradně a pouze na "Západ", není v zájmu všech občanů České republiky. Souhlasím s názory VK v jeho článku:Rusko na politické a ekonomické mapě světa: pohled z Prahy... [>-]

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS