Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Navrátile, chyběl jste mi, ale dočkal jsem se a jsem moc rád, že jste v ještě lepší formě, než si pamatuji. Napsal jste to skvěle!

1 0
možnosti
JM

Pane Navrátile, po delší době Vás vítám a držím palce, často jsem si na Vás vzpomněl. /Pro změnu náš syn skončil, vůl, dohodou HPP.../ Ve světě se toho tolik odehrává, že na nějaký osobní splín nemám čas. R^

1 0
možnosti
Foto

Pane autore, jsem rád, že máme takovou svobodu, že psát blogy může úplně každý. Doufám, že mi odpustíte, že jsem neměl sílu tu slátaninu přečíst do konce.

3 2
možnosti
VS

Chápu to správně, že jste se pokusil spáchat humor?

3 2
možnosti
ZJ

.... rádobyvtipné ..... PINDÁNÍ ;-DRv!

5 1
možnosti
Foto

Ale to se o vás říci nedá. :-)

2 0
možnosti
MD

V podstate i tak se lze divat na NEkrale Miroslava, krale ministru financi sveta.

1 0
možnosti
Foto

Zasmál jsem se jak nikdy a říkám jak takovou pito..... může splantat dospělý člověk. RvRv

7 2
možnosti
ZB

Konečně také někdo ocenil práci, kterou soudruh Lidovec Kalousek tak dlouho a nezištně pro nás pro všechny dělá a rád. Karma!

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS