Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Autore, až mně smíchy vytryskly slzy.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc. A přitom je to pravda.

0 0
možnosti
Foto

No sem tam se třeba eště nějakej najde. Před chvílí sem jednoho zahlíd. V zrcadle.Dost generací bylo před ním, ale i za ním pokračujou. Dobře, či zle?;-)

0 0
možnosti
JH

J42a90n 90H23l31e25d55í21k

4. 11. 2013 17:28

v podstatě Češi už opravdu neexistují, to, co mluví česky jsou asimilovaní Slováci, zbytek jsou pracovití botanici z Vietnamu, kapsáři z Rumunska a Bulharska, superpracovití členové indické kasty cigánů, azylanti z Ukrajiny a Běloruska a herny s masážními salony spadají pod početné bratry z Ruska.-- Jo, bejvali Čechové statní jonáci.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Fantazie. Už dlouho jsem se takhle nezasmál. Ale nejhorší na tom je, že v hloubce textu se ukrývá pravda. Vzhledem k tomu, že jsem z 1/3 Slovák, z 1/3 Moravák a z 1/3 Čech, tak nemám kam bych emigroval 8-o. Karma a R^.

5 0
možnosti
Foto

Díky. Těch "kontroverzních" Moraváků je opravdu spousta. Možná by nebylo marné udělat takový "black list". Sám jsem se divil, že to tak je. Spousta lidí ani netuší, kolik šmejdů Morava dodala Praze. Účelem není a nebylo někoho rozeštvávat proti druhému. Jen jsem na tento fenomén chtěl ironicky upozornit.

2 0
možnosti
Foto

To prej maj ty zasr... Čehůni za to.... No nic. Já Čechem sem a Čechem budu, Čechem zůstanu, i když za to třeba přes drž.. dostanu. Ináčej zdravím všecky Bratry od ŠUMAVY k TATRÁM, od Jasiny, až po město Aš ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2285x
Motto: Nikdy nesoupeř s blbcem. Stáhne tě na svou úroveň a tam tě převálcuje svými zkušenostmi.

Boj s blbostí se nedá vyhrát, ale musí se vést.