Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

JSEM ZNECHUCEN I POBAVEN

Dnes jsem byl opět odpojen od diskuse! Již podruhé během 5 dnů. Znovu kvůli nesmyslu a prkotině. Nic velkého a zásadního. Řekněme si s Jiřím Paroubkem: "Dámy a pánové. Kdo z vás to má? Kolika blogerům se to povedlo?" První zarach (neděle) trval 3 hodiny. Jelikož jsem recidivista, dnes to bylo už 6 hodin... Jde to se mnou z kopce...

Z toho důvodu jsem nemohl reagovat. Kocour nebyl doma a myši (trollové) měli pré. S paní Janků jsme si vyměnili 4 e-maily a k ničemu kloudnému to nevedlo... Takže si budu stěžovat majiteli. Budu za toto zase odpojen? Zase za nic? Na udání? To je mi jedno.

Podrobnosti uvádět, zatím, nemůžu, nejspíš bych byl znovu umlčen nebo by byl blog rovnou zrušen. Už je mi to ale fuk. Byl jsem před iDNES budu i po iDNES. Je to klišé, ale ať: Rozmohl se nám tu takový nešvar, někdo mě pořád nahlašuje. Důkazy jsou. Klímovi sláva!

Vždyť já jsem novodobý Jan Hus z iDNES. Za pravdu mě na iDNES posadili na hranici a skoro upálili jako Husa v Kostnici. Na fialové hranici . To je nečestné a nesportovní řekl mi pan Mirek Dušín. :-)

Ale žádné strachy (apel do řad trollů), ani já vás padnout a ošidit o dobrodiní z mých článků nenechám. Hned zítra vyjde nový blog. Nebudu-li tedy zablokován. Bude to o Ukrajině a o USA. Takový "Talk about USA", přímo z Amééériky. Kdo ty informace nemá, možná bude překvapený... Takže trolíčci pacholíčci. Vyčistit klávesnice, umýt monitory, zkontrolovat myši, přeleštit brejle atd. Pojedeme z kopce.

KOMENTOVAT v diskusích již NIC, dočasně, NEBUDU. Kdyby blog náhle zmizel, tak se také nedivte. Nicméně vidím světlo na konci tunelu. Problém je v tom, že když něco o těchto věcech napíšu, budeto to smazáno. Zdánlivě to je kvadratura kruhu, ale vyřešil jsem to. Padnout vás nenechám, ty informace budou Ukrajině sláva! [UA]EU

0 0
možnosti
Foto

Jen poznámka: Ta "fialová" hranice je opravdu velmi nečestná a nesportovní.

0 0
možnosti
JK

J72a77n 61K54o19z26á95k

7. 9. 2022 22:09

Potřebuji jenom něco vysvětlit. Kdo je podle vás lůza? To můžu říct o komkoli. I o vás.

Jak jste v hospodě Masné krámy umravnili jiné Navrátily? Víte, že vaše myšlení je na úrovni komunistů? Zkuste se nad sebou zamyslet, jestli to s vaší primitivní zaslepeností jde.

3 0
možnosti
JK

J64a29n 88K79o42z80á69k

7. 9. 2022 22:28

Je to reakce na pana Zieglera. Moc se omlouvám, že mi to skočilo sem. Jeho povýšenost a totalitní myšlení mě asi trochu rozhodily.

2 1
možnosti
Foto

Ještě klika, že jste při té střelbě do demonstrujících měl neprůstřelnou vestu, která zastavila kulky vám určené.

2 0
možnosti
Foto

Konečně vtipný komentář a ne tupé blekotání po bezkontaktním vymytí mozku (fialovou vakcínou). Někteří pětislepení musí mít v sobě nejméně pátou dávku, ale ta tečka pořád nikde...

Ano, měl jsem kliku. Neprůstřelnou vestu neodkládám ani ve spaní, tentokrát jsem ji ale neměl. Poslal jsem ji do opravy. Už byla obnošená. Ale ta klika klik byla v tom, že jsem na demonstraci vůbec nebyl. No a ten kdo střelbou hrozil byl asi v Brně a připravoval se na komunální volby (na střelnici), takže jsme se, naštěstí, nesetkali. Jinak, bez vesty, by už bylo po mně...

0 0
možnosti
IS

Tak snad se autorovi dostatečně ulevilo. Alespoň jedno pozitivum.

0 0
možnosti
Foto

No jo, zase mimo mísu. Argumenty žádné... Jaké ulevilo? Já použil jízlivou kritiku. Když vidím tu Fialovu hrůzu a fialový hnus, tak by se mi neulevilo ani po tisících otčenáších. A to se nechci směrem k církvi rouhat... I toto je nadsázka...

1 0
možnosti
MP

"Hrom a peklo"-pane autore, to je vzteklost! Bacha na infarkt.

0 0
možnosti
Foto

Ten spíš hrozí Vám. Já jsem v pohodě. A o informacích z blogu zase nic ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak podle asistenta Foldyny...tak jen vylhany nadpis a další hysterie.

0 3
možnosti
Foto

Dokažte, že text je vylhaný. Dokažte, že asistent Foldyny lhal. Mimo jiné i Váš idol Rusakus Maximus Ziglerus si spokojeně pochrochával, jak:

"... Broňu V Šimoníka má rád V a to, že pije krev spodině... ;-O"

Big Love! V Big Love! V Big L. je od Roxette, srdíčka z lásky od Honzíka Zieglera.

Hysterčíte Vy sám. :-) Čest spodině od pana Broníka. A Broňovi sláva! EU

0 0
možnosti
Foto

Zdravím z letiště. Užijte si to tady!

3 0
možnosti
Foto

Užívám, plnými doušky :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Jestli bude mít odvahu na to pódium na Václaváku vylézt - tak známý "Mluvka Kupka" demonstrantům, proč nejezdí vlaky osobní přepravy tažené elektrickými lokomotivami náležitě odborně vysvětlí - a možná jim, mokrý od syrových vajec pár desítkám z nich slíbí, že jim na půl roku půjčí svůj služební vládní osobní automobil i s nekonečnou tankovací kartou CCS. ;-)

4 5
možnosti
Foto

Nebude. Celý pěti slepenec má stažené zadky. Oni cítí změnu, které se právem bojí... :-)

4 2
možnosti
PK

Já už bych o tom ani nepsal, voliči pětikoalice zde na webu dělají vše možné a nemožné jak význam demonstrace snížit, když zde demonstrovali pod vedením MCHpD, tak to bylo v pořádku.

No a 1% populace na Václaváku je děsí, proč asi?

6 2
možnosti
Foto

Hrůza třepe chlívkem. Nebo žumpou? :-)

3 2
možnosti
JB

J17i38r78i 75B95o26r

7. 9. 2022 9:24

Hloupost nebo úmysl, nebo úmyslná hloupost.Rv

3 3
možnosti
Foto

Mě se ptáte na to, co jste napsal? Vy nevíte co píšete?

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2285x
Motto: Nikdy nesoupeř s blbcem. Stáhne tě na svou úroveň a tam tě převálcuje svými zkušenostmi.

Boj s blbostí se nedá vyhrát, ale musí se vést.