Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Utikat z diskuse se nema. 

V minulem clanku jste lzive oznacil komunistu Paula Craiga Robertse za "hlavniho Reaganova poradce" a kdyz jste byl upozornen na to, ze ten clovek pravoval pro Reaganovu administrativu jen rok jako asistent, tak jste se misto omluvy ctenarum venoval radeji oplzlym utokum na diskutera, ktery na vase dezinformace upozornil.

Jeste je porad cas se misto hrani na mrtveho brouka proste a lidsky omluvit. Rv

0 0
možnosti
Foto

Proboha co to melete. Tento článek je úplně o ničem jiném :-). Ale budiž. V onom starším blogu bylo uvedeno:

"Americký ekonom Paul Craig Roberts se v osmdesátých létech podílel na úspěšných reformách americké ekonomiky. Dělo se tak v rámci administrativy prezidenta Ronalda Reagana. V roce 1987 bylo Robertsovi uděleno nejvyšší francouzské státní vyznamenání - Řád čestné legie. Dlouhé roky byl vedoucím redaktorem listů Wall Street Journal a BusinessWeek. V politice se projevoval jako tvrdý kritik nejen demokratů, ale i republikánů. Těžko ho proto považovat za levičáka. Za své názory musí být českými pravdoláskaři nenáviděn a označen za bolševika. Jsem zvědavý, jak se s tím poperou…"

To je ten Váš komunista? Je fuk, jestli pro Reagana dělal rok nebo týden. Ten článek byl o něčem jiném.

Já k němu nemůžu dávat návod jako k daňovému přiznání... Kdo chtěl, ten pochopil. Kdo nechce, nemá význam zbytečně argumentovat...

0 0
možnosti
Foto

R^

více nemám, co bych dodal ...... snad jen to, že mě trošku po přečtení pobolívá bránice ;-)

0 0
možnosti

A ještě doplněk! To jsem ještě v kině nezažil. Když představení skončilo, lidé tleskali jako na koncertě a čekali přídavek. A volali ještě trošku! Ještě trošku!:-)

4 0
možnosti

R^R^R^ Skvělý, doporučuji. Myslím, že tímhle filmem graduje umělecká tvorba Trošky a proto bude oprávněně zapsán do zlatého fondu české kinematografie. Jsem moc rád, že jsem film viděl v předpremieře, ale určitě půjdu znovu ...

1 0
možnosti
Foto

:-)Jsem rád, že se Vám film líbil. Dvojka možná dostane i Oscara:-)

0 0
možnosti

J51i65ř26í 44B43o36č46e77k

28. 3. 2014 14:44

zajímavý by byl film ze života homosexuálů s názvem Z prd***e klika

0 0
možnosti

Já vám snad musím dát i tu karmu!

3 0
možnosti

Zvláštní smysl pro humor.

1 0
možnosti
Foto

Ve filmu Pompeje ve mlejně nesmí chybět Jiří Pomeje.

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS